Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa, rozbudowa i modernizacja ogólnodostępnej przyszkolnej infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w gminie Bobowa w latach 2010-2011 24/08/10
Bobowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa, rozbudowa i modernizacja ogólnodostępnej przyszkolnej infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w gminie Bobowa w latach 2010-2011
Numer ogłoszenia: 229561 – 2010 data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa, rozbudowa i modernizacja ogólnodostępnej przyszkolnej infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w gminie Bobowa w latach 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn Przebudowa, rozbudowa i modernizacja ogólnodostępnej przyszkolnej infrastruktury sportowo- rekreacyjnej w gminie Bobowa w latach 2010-2011.
Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski i kontrolowanie rozliczeń robót w branżach:
– konstrukcyjno-budowlanej,
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy wykonania robót budowlanych
na następujących obiektach :
I. Zespół szkolno-Przedszkolny w Wilczyskach
– Roboty rozbiórkowe ogrodzenia terenu szkolnego
– Ogrodzenie terenu, piłko chwyty,
– Boisko do piłki nożnej
– Boisko wielofunkcyjne
– Bieżnia 4 torowa,
– Skocznia do skoku w dal
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw
– Elementy małej architektury
II. Szkoła Podstawowa w Stróżnej
– Ogrodzenie terenu, piłko chwyty,
– Boisko do piłki nożnej
– Boisko wielofunkcyjne
– Bieżnia 4 torowa,
– Skocznia do skoku w dal
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw
– Elementy małej architektury
III. Zespół Szkół w Siedliskach
– Roboty rozbiórkowe ogrodzenia terenu szkolnego
– Ogrodzenie terenu, piłko chwyty,
– Boisko do piłki nożnej
– Boisko wielofunkcyjne
– Bieżnia 4 torowa
– Skocznia do skoku w dal
– Rzutnia do pchnięcia kulą
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw, elementy małej architektury
IV. Szkoła Podstawowa w Sędziszowej
– Ogrodzenie terenu piłko chwyty,
– Boisko do piłki nożnej
– Boisko wielofunkcyjne
– Bieżnia 3 torowa
– Skocznia do skoku w dal
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw, elementy małej architektury
V. Szkoła Podstawowa w Jankowej
– Roboty rozbiórkowe ogrodzenia terenu szkolnego
– Ogrodzenie terenu piłko chwyty
– Płyta placu zabaw
– Drenaż
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw, elementy małej architektury
VI. Zespół Szkół w Brzanie
– Roboty rozbiórkowe ogrodzenia
– Ogrodzenie terenu, piłkochwyty
– Boisko do piłki nożnej
– Boisko wielofunkcyjne
– Bieżnia 3 torowa
– Skocznia do skoku w dal,
– Montaż osprzętu boisk
– Wyposażenie placu zabaw, elementy małej architektury, remont schodów zewnętrznych, nawierzchnia z kostki betonowej,
Szczegółowy opis robót do nadzorowania został ujęty w następującej dokumentacji projektowej:
– Projektach technicznych
– Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
– Przedmiarach robót
Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrona zdrowia (Dz.U. z 2002 Nr 108 poz. 953).
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności:
– udział w przekazaniu placu budowy,
– sprawdzania postępu robót, dokonywania odbiorów częściowych,
– uzgadnianie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych,
– udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych,
– sprawdzanie i odbiór robót zanikowych (ulegających zakryciu),
– udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych,
– sprawdzanie i zatwierdzanie do wypłaty faktur za wykonane roboty,
– sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej,
– wykonanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów,
– zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez wykonawcę robót,
– prowadzenie z Wykonawcą odbioru częściowego i końcowego,
– stałe konsultacje i doradztwo dla Zamawiającego
– potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcie wad,
– udział w rozruchu zainstalowanych urządzeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie z zakresu nadzorowania budowy boisk sportowych z nawierzchnią syntetyczną, trawiastą, ogrodzeń terenu, urządzenia placów zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia montaż urządzeń sportowych o wartości minimum 100 tys. brutto Wymogiem jest, aby wykazane zamówienie było poparte dokumentami z podaniem ich wartości, nazwą przedmiotu, dat wykonania oraz adresy Zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami, protokołami odbioru lub innymi dokumentami), że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach wykazu.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania i nadzorowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował tj.
– inspektorem nadzoru inwestorskiego w następującej specjalności:1) konstrukcyjno-budowlanej – który posiada aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów- 1 osoba,
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
2) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona)- załącznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą zmiany terminów wykonania zadania wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, innych nie przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.
2. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zawartych we wzorze klauzul, jednakże zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty zaakceptowanego wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/nadzor-boiska.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa – pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 6.2 Rozwój Obszarów Wiejskich
MRPO na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
1. Z dnia 30.08.2010 – Pokaż
2. Z dnia 30.08.2010 – Pokaż
Numer ogłoszenia: 233507 – 2010 data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 229561 – 2010 data 24.08.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Bobowa, Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, fax. 018 3514300 w. 21.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
* W ogłoszeniu jest: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie z zakresu nadzorowania budowy boisk sportowych z nawierzchnią syntetyczną, trawiastą, ogrodzeń terenu, urządzenia placów zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia montaż urządzeń sportowych o wartości minimum 100 tys. brutto Wymogiem jest, aby wykazane zamówienie było poparte dokumentami z podaniem ich wartości, nazwą przedmiotu, dat wykonania oraz adresy Zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami, protokołami odbioru lub innymi dokumentami), że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach wykazu.
* W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie z zakresu nadzorowania budowy boisk sportowych z nawierzchnią syntetyczną, trawiastą, ogrodzeń terenu, urządzenia placów zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia montaż urządzeń sportowych o wartości minimum 30 tys. brutto Wymogiem jest, aby wykazane zamówienie było poparte dokumentami z podaniem ich wartości, nazwą przedmiotu, dat wykonania oraz adresy Zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami, protokołami odbioru lub innymi dokumentami), że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach wykazu.