Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół w Siedliskach 24/08/09

&#65279

Bobowa: Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół w Siedliskach
Numer ogłoszenia: 291216 – 2009 data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Bobowa 57, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół w Siedliskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót:
– Docieplenie ścian budynku szkoły wraz z wykonaniem tynku akrylowego.

– Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły na PCV.
– Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
– Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
– Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły.
– Malowanie elewacji na nowej części budynku (tynk bez styropianu)
– Malowanie elewacji Sali gimnastycznej

2. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz załączonym przedmiarze robót.
3.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca:

a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia,
b) szczegółowe zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym z zawartą w niej specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót,
c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia.

4. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
    3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców:

    a) którzy w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu elewacji i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż. 150.000,00 zł każde.
    b) którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: kierownika budowy – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
    4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł)
    5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jednakże warunek, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) musi indywidualnie spełniać przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
    6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia – nie spełnia).

    7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:

    a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
    b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
    2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP:

    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu elewacji i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż. 150.000,00 zł każde z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

    c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
    d) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
    e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwa decyzja o nadaniu uprawnień + aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
    f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    g) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 150.000,00 zł ( słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł.) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału
    4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:

    a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,

    b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

    5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 pkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    6. Dokument, o którym mowa w pkt. g), zdolność kredytowa nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6), należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/termomodernizacja-siedliska.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018) 3514300, fax. (018) 3514300 pok.nr.19 nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność