Zabezpieczenie osuwisk w miejscowości Wilczyska i Brzana na terenie Gminy Bobowa KDO 2 (ID 12/05/032/1). Osuwisko w miejscowości Brzana 21/04/09

Bobowa: Zabezpieczenie osuwisk w miejscowości Wilczyska i
Brzana na terenie Gminy Bobowa KDO 2 (ID 12/05/032/1). Osuwisko w miejscowości
Brzana

Numer ogłoszenia: 114984 – 2009 data zamieszczenia:
21.04.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Bobowa 57, 38-350 Bobowa, woj.
małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.



    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie
    osuwisk w miejscowości Wilczyska i Brzana na terenie Gminy Bobowa KDO 2 (ID
    12/05/032/1). Osuwisko w miejscowości Brzana.


    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Zabezpieczenie osuwisk w
    miejscowości Wilczyska i Brzana na terenie Gminy Bobowa KDO 2 (ID 12/05/032/1).
    Osuwisko w miejscowości Brzana

    1. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie
    następujących robót: Osuwisko w m. Brzana.
    – Roboty przygotowawcze –
    karczowanie drzew i krzaków 0,8 ha
    – Roboty ziemne 2085 m3
    – Umocnienie
    dna gabionami 5.070,55 m2
    – Przebudowa odcinka sieci gazowej 51 m.



    Remont drogi.
    – Roboty przygotowawcze 0,4 km
    – Roboty rozbiórkowe
    1200 m2
    – Roboty ziemne 112 m3
    – Roboty drogowe 1200 m2
    – Wjazdy 60m

    – Przepust skrzynkowy 2,0 x 2,0 12 m
    – Pobocza 400 m2
    – Roboty
    zabezpieczające 1100m2
    – Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu oraz
    inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu robót ..


    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1,
    45.24.00.00-1, 45.23.31.40-2.


    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
    30.10.2009.


    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM


    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat
    wadium:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU



    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
      oceny spełniania tych warunków:
      1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
      się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
      tj.:
      a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
      czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
      b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
      potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
      przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
      technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
      c) znajdują się w
      sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
      d)
      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      2. W
      zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
      czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24
      ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo
      zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
      3. W zakresie
      posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami
      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty
      wykonawców:
      a) którzy w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia
      niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności
      jest krótszy – w tym okresie wykonali z należytą starannością przynajmniej dwa
      zamówienia porównywalne co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
      b)
      którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem osób zdolnych do
      wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: kierownika budowy –
      posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
      specjalności branża hydrotechniczna lub odpowiadające im ważne uprawnienia
      budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
      przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej
      izby samorządu zawodowego i kierowników robót branża roboty drogowe, roboty
      instalacyjne – gazowe
      4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej
      i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu
      zostaną dopuszczeni wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
      zakresie prowadzonej działalności, posiadają średni roczny przychód netto ze
      sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
      działalności jest krótszy za ten okres w wysokości nie mniejszej niż
      1.000.000,00 zł brutto (słownie jeden milion zł., posiadają środki finansowe
      lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł (słownie jeden milion
      zł)
      5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
      zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w
      postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji
      spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał
      wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jednakże warunek, o którym mowa
      w pkt. 3 lit. a) musi indywidualnie spełniać przynajmniej jeden z wykonawców
      składających ofertę wspólną.
      6. Ocena spełniania warunków udziału w
      postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

      1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
      2.
      DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w
      art. 22 ust.1 ustawy PZP:
      a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo
      aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania ofert
      b) wykaz wykonanych robót budowlanych w
      okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
      zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
      okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia porównywalne co do zakresu i
      wartości przedmiotu zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca
      wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
      wykonane należycie
      c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował
      wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
      informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
      wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
      wykonywanych przez nie czynności
      d) ewentualne pisemne zobowiązanie innych
      podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w
      wykazie, o którym mowa w ppkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
      dysponował
      e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć
      w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
      obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwa decyzja o nadaniu
      uprawnień + aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu
      zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach
      zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001
      r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
      f) polisa, a w przypadku jej braku inny
      dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
      cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
      g) informacja o danych
      finansowych za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
      działalności jest krótszy za ten okres, informacja banku lub spółdzielczej
      kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy
      potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
      Wykonawcy na kwotę minimum 1.000.000,00 zł ( słownie jeden milion zł)
      wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

      3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie
      oryginału
      4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w
      formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za
      zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
      a) zamawiający może żądać
      przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
      wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna
      lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
      b) dokumenty sporządzone w
      języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
      przez wykonawcę
      5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
      poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa
      ust. 2 pkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
      siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
      likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
      6. Dokument, o którym mowa w pkt.
      g), zdolność kredytowa nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu
      składania ofert.
      7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
      wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o
      którym mowa w pkt. 6), należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone
      przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
      samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub
      kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
    specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    http://specyfikacje.bobowa.pl/osuwisko-2009.zip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
    pod adresem:
    Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018)
    3514300, fax. (018) 3514300 pok.nr.19 nieodpłatnie..


    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    lub ofert:
    12.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul.
    Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat).


    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
    terminu składania ofert).

    WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 28.04.2009r.

    WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 05.05.2009r.

    WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 07.05.2009r.


    k.z.

    Zawartość | Menu | Dostępność