Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej 16/01/09

&#65279

Bobowa: Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej
Numer ogłoszenia: 5636 – 2009 data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Bobowa 57, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są robotybudowlane pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.23.13.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.12.00-8, 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) Zasady wnoszenia wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł). Wadium powinno być wniesione w terminie do dnia 06 lutego 2009r do godz.8.30. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 02 879710130010010002020006 : Bank Spółdzielczy w Grybowie Oddział w Bobowej i opisane Wadium- nr sprawy ZP 341/1/09.
Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art.45 ust.6 ustawy. Oryginał wadium wniesionego w jednej z form określonej w art.45.ust.6 pkt 2-5 należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej. Kserokopię wadium
potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
b) Zasady zwrotu wadium
Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art.46 ust.4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy.

– Zgodnie z art.46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli:
– upłynie termin ważności oferty,
– zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
– zamawiający unieważni przetarg a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub
upłynął termin do ich wniesienia.

– Zgodnie z art.46 ust.2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy:
– który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty,
– który został wykluczony z postępowania

– którego oferta została odrzucona
Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub
wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

c) Utrata wadium
Zgodnie z art.46 ust.5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

– Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

– Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
– Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art.26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których
mowa w art.25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
    3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców:

    a) którzy w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie budynków o łącznej kwocie co najmniej 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł)
    b)
    którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: kierownika budowy – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instancji sanitarnych, wod-kan, co, gaz i wentylacji bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownika robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
    4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, posiadają średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł słownie dwa miliony zł., posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1500.000,00 zł słownie jeden milion pięćset tysięcy zł.

    5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jednakże warunek, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) musi indywidualnie spełniać przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
    6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.
    7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:

    a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
    b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP -Załącznik nr 3 do
    specyfikacji
    2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP:

    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie budynków o łącznej kwocie co najmniej 3.500.000,00 zł(słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg załącznika nr 4 )
    c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( wg.załącznika nr 5)
    d) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
    e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwa decyzja o nadaniu uprawnień + zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
    f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    g) informacja o danych finansowych za okres ostatnich trzech lat,(wg. zał.nr 6), informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 1 500 000 zł ( słownie jeden milion pięćset tysięcy zł 0/100) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    3. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału

    4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:

    a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
    b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę

    5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 pkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    6. Dokumenty o którym mowa w pkt. f)-g) powinny być wystawione: polisa nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6), należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://specyfikacje.bobowa.pl/Sala_Gimnastyczna.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej
ul. Rynek 21
38-350 Bobowa
pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, pok. Nr 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 20 stycznia 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 21 stycznia 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 23 stycznia 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 26 stycznia 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 27 stycznia 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 29 stycznia 2009r.


ZMIANY W TREŚCI SIWZ z dnia 3 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 3 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 3 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 3 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 4 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 5 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 5 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 5 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 5 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 9 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 9 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 9 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 9 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 10 luty 2009r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ z dnia 11 luty 2009r.


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność