Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w sprzęt sportowy 03/02/04
O G Ł O S Z E N I E
Dyrektor Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedliskach
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w sprzęt sportowy
przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Siedliskach.
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 marca 2004 roku.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia można uzyskać w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Siedliskach codziennie od 8 00 – 14 00.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Dyr. Szkoły Wiesław Job tel.0-18 35 40 170, tel kom. 0 606 815 964
O zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. nie są wykluczeni na podstawie art. 19 ust 1 i art. 22 ust. 2.
2. złożą kompletną ofertę.
Oferta winna zawierać:
Nazwę, dokładny adres oferenta, datę sporządzenia oferty i podpis oferenta, cenę ryczałtową netto i brutto.
Szczegółowy kosztorys ofertowy. Przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego należy zachować wszelkie dane jakie zostały zamieszczone w opisie zamówienia.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Doświadczenie w zakresie wykonawstwa: należy podać wykaz wykonanych zadań podobnych do przedmiotu zamówienia za okres ostatnich dwóch lat. W wykazie należy podać miejsce realizacji zadania.
Oświadczenie, że oferent przyjmuje zakres i termin realizacji bez zastrzeżeń.
Oświadczenie w trybie art. 19 ust.1 i art. 22 ust.2 Ustawy o Zamówieniach Publicznych.
Oświadczenie dotyczące preferencji krajowych.
Kserokopia aktualnego zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem składek i podatków wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert.
Podpisany projekt umowy.
Uwaga:
Na kserokopiach dokumentów należy stwierdzić zgodność odpisu z oryginałem.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Kryteria wyboru ofert:
1.Cena 100 %
Za kryterium ceny punkty zostaną przyznane według zasady:
oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów tj.100pkt.
kolejna oferta otrzyma ilość punktów będącą ilorazem ceny najtańszej do danej ceny
pomnożonym przez wagę kryterium cena.
Wx= (C min : Cx) x100 x waga kryterium (%)
W – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto( z VAT)
realizacji całego zamówienia
C min – minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu
Cx- cena brutto (z VAT) podana przez oferenta, dla którego wynik jest
obliczany.
Ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „ Przetarg nieograniczony na
dostawę i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w sprzęt sportowy w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Siedliskach” należy dostarczyć do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Bobowej mieszczącego się w Urzędu Gminy w Bobowej pok.Nr.21 w terminie do dnia
25 lutego 2004 roku do godz.900.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Bobowej pok.Nr.8 w dniu
25 lutego 2004 roku o godz.9.30 w obecności oferentów , którzy zechcą przybyć.
Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia publicznego poniżej 30.000 EUR oferentom nie
przysługuje prawo do odwołań i protestów.
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone będzie z zastosowaniem preferencji krajowych.
Materiały przetargowe można odebrać w Urzędzie Gminy w Bobowej pok.Nr.21 w każdy dzień
tygodnia oprócz sobót w godz.od 8.00-14.00.
Cena materiałów przetargowych 10 zł + VAT.
Bobowa dnia 3 luty 2004 rok.
Załączniki:
1. Projekt umowy
2. Oświadczenie w trybie art.19 ust.1i art.22 ust.2 Ustawy o Zamówieniach
Publicznych.
3. Oświadczenie dotyczące preferencji krajowych
4. Formularz „ oferta cenowa”
5. Opis przedmiotu Zamówienia