Bobowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa ujęcia wody, remont budynku stacji uzdatniania wody w m. Bobowa. 14/05/10

Numer ogłoszenia: 124473 – 2010 data zamieszczenia:
14.05.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj.
małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru
inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa ujęcia wody, remont budynku stacji
uzdatniania wody w m. Bobowa..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:
Budowa ujęcia wody, remont budynku stacji uzdatniania wody w m.
Bobowa.
Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski i kontrolowanie
rozliczeń robót w branżach:
– konstrukcyjno-budowlanej,
– instalacji
sanitarnych i wodnych,
– instalacji elektroenergetycznej,
Pełnienie
nadzoru inwestorskiego dotyczy wykonania następujących prac:
1. Budowę
zbiornika kontaktowego
2. Budowę rurociągów doprowadzających wodę z
istniejących studni ujęciowych do zbiornika kontaktowego wraz z zasilaniem
energetycznym,
3. Budowa odmulacza
4. Budowa kanalizacji spustowej z
projektowanego zbiornika i odmulacza do istniejącej kanalizacji deszczowej
5.
Remont budynku stacji uzdatniania wody
6. Ogrodzenie stacji i studni
7.
Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków
      art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech
      lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli
      okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co
      najmniej jedno zadanie z zakresu nadzorowania budowy, rozbudowy lub
      modernizacji stacji uzdatniania wody lub budowy bądź rozbudowy oczyszczalni
      ścieków o przepustowości minimum 250m3/d o wartości robót nie mniejszej niż
      1.500.000,00 zł. brutto. Wymogiem jest, aby wykazane zamówienie było poparte
      dokumentami z podaniem ich wartości, nazwą przedmiotu, dat wykonania oraz
      adresy Zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na
      wykazie lub odrębnymi referencjami, protokołami odbioru lub innymi
      dokumentami), że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      Referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty obowiązkowo muszą zawierać
      dane jakie występują w kolumnach wykazu.



  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków
      art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy
      warunek.



  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami
      posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami będącymi
      przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów
      do udostępnienia osób zdolnych do kierowania i nadzorowania robotami
      będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie
      dysponował tj. – inspektorami nadzoru inwestorskiego w następujących
      specjalnościach:
      1) konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń, która
      posiada aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów
      Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach
      zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów- 1 osoba,
      2)
      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
      wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, która
      posiada aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów
      Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach
      zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów- 1 osoba,
      3)
      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
      elektroenergetycznych – bez ograniczeń, która posiada aktualny wpis na listę
      członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15
      grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i
      urbanistów- 1 osoba,



  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od
      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
      związanej z przedmiotem zmówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
    których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
    warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
      okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
      niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
      ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
      działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,
      przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
      potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
      wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w
      wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
      usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
      informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
      wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
      wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
      dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą
      uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
      jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku
      inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
      przedmiotem zamówienia


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw
      do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie
      art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
      spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
      które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
      dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
      określonym w pkt III.4.2.


  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
    miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie
      ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
      udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –
załącznik nr 1
2) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona)-
załącznik nr 6


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian


Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą zmiany terminów wykonania zadania
wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), występowania
warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, innych nie
przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności- fakty te musza być potwierdzone
przez inspektora nadzoru. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy.
Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy
okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://specyfikacje.bobowa.pl/nadzor_stacja.zip

Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w
Bobowej 38-350 Bobowa ul. Rynek 21 pok. nr 20.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
24.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej 38-350
Bobowa ul. Rynek 21 pok. nr 4 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie



k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność