Dostawa samochodu pożarniczego 19/08/09
Nr sprawy: ZP 341/8/2009
Bobowa: dostawa samochodu pożarniczego .
Numer ogłoszenia: 283750 data zamieszczenia: 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300 , fax. 018 3514300 wew.21
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu pożarniczego
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa używanego samochodu pożarniczego, rok produkcji od 1990-1995 z następującym wyposażeniem:
• Silnik wysokoprężny o mocy 230 KM
• Skrzynia manualna 6 biegowa
• Kabina zespolona 8 osobowa
• Zbiornik wody o pojemności minimum 3000L Z FALOCHRONAMI
• Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego- sygnalizacja świetlna
• Szperacz pogożeliskowy (przód+ tył),
• Oświetlenie skrytek
• Szybkie natarcie o długości ok 30 m ze zwijadłem elektrycznym
• Kabina podnoszona hydraulicznie
• Autopompa w tylniej części pojazdu
• Blokada tylniego mostu
• Rzutniki antypoślizgowe
• Manometry oraz wskaźniki ilości wody w zbiorniku w tylnej części pojazdu
• Uchwyty na butle tlenowe
• Zabudowa z żaluzjami samozwijającymi
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod CPV 34.14.42.10 -3
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 7 dni po podpisaniu umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
I I I .1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
I I I .2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
4. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 4, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jednakże warunek, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) musi indywidualnie spełniać przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „ spełnia – nie spełnia” .
6. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:
a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej.
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 pkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/samochod-straz.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018) 3514300, fax. (018) 3514300 pok.nr.19 nieodpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009r. godzina 8.30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. – Nie dotyczy
Bobowa dnia, 18.08.2009r.