Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: „Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej” 25/02/09
Nr sprawy: ZP 341/3/2009
Bobowa: Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: „ Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej”
Numer ogłoszenia: 41448-2009 data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300 , fax. 018 3514300 wew.21
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: „ Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzorów inwestorskich dla zadania inwestycyjnego pn: „ Budowa sali gimnastycznej wraz z zespołem szatni i zapleczem technicznym przy Zespole Szkół Nr 1 w Bobowej”
2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami następujących branż:
– Branża konstrukcyjno budowlana
– Branża elektryczna i elektroenergetyczna,
– Branża sanitarna, wod- kan, co, gaz, wentylacja mechaniczna
– Branża drogowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00- 9 Usługi nadzoru budowlanego
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Zamawiający nie dokonał podziału
przedmiotu zamówienia na części a tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
I I I .1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
I I I .2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej.
3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców:
a) którzy wykażą się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności:
 konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 drogowej w ograniczonym zakresie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
będącymi jednocześnie członkami właściwej izby samorządu zawodowego ( zgodnie a art.6 Ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U.z 2001r nr 5 poz.42 z późn. Zmianami)
4. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2, oraz 3
5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy.
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „ spełnia – nie spełnia” .
7. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:
a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej.
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP
2. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. właściwa decyzja o nadaniu uprawnień + aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego (zgodnie z art. 6 ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
http://specyfikacje.bobowa.pl/hala-nadzor.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie pod adresem:
Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa tel. (018) 3514300, fax. (018) 3514300 wew.21
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 8.30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa, pok. nr 4 (Sekretariat)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. – Nie dotyczy