Z koronką klockową przez naszą Bobową- modernizacja wielofunkcyjnego budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa 24/09/08

Numer ogłoszenia: 232929 – 2008 data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Bobowa 57, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, fax. 018 3514300 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Z koronką klockową przez naszą Bobową- modernizacja wielofunkcyjnego budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
1. Malowanie pomieszczeń biblioteki, wymiana stolarki drzwiowej oraz wymiana posadzki w korytarzu.
2. Konserwacja pokrycia dachowego wraz z remontem kominów.
3. Remont sanitariatów na parterze i piętrze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.43.00.00-7, 45.33.24.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy – Dz.U. z 20 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia,
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy – Dz.U. z 20 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

    2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia – nie spełnia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć :
    1. Formularz oferty – zgodny ze wzorem stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ.
    2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 4 ustawy prawo zam. Publicznych
    (załącznik nr 2 do SIWZ).
    3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo
    zam. publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ).
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wykaz osób (personel kierowniczy) i podmiotów, które będą uczestniczyć w
    wykonywaniu zamówienia w branżach: konstrukcyjno -budowlanej, na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednio: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego .Jeżeli osoby i podmioty przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia.
    6. Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, (przynajmniej dwie roboty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić zał. nr 7
    7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 7 zostały
    wykonane należycie.
    8 Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej na podstawie których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej.

    9. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych. wg załączonego wzoru
    nr.8
    W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://specyfikacje.bobowa.pl/gok-2008.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Bobowa pok.nr.19 w godzinach urzędowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Gmina Bobowa 57 38-350 Bobowa pokój nr.4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Odpowiedzi na zadane pytania przez wykonawców (z dnia 7.10.2008):
Kliknij, aby pobrać


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność