Przetarg nieograniczony na Odbudowę i modernizację dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi 26/04/06

341/3/2006

Bobowa, 2006-04-21

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:

Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Bobowa Bobowa 57
38-350 Bobowa
www.bobowa.pl
inwestycje@ug.bobowa.pl
Godziny urzędowania od 7.30 do 15.30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Bobowa pok.nr.19 codziennie oprócz sobót w godzinach urzędowania cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: specyfikaxcja udostepniana będzie nieodpłatnie

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1.”Wykonanie odbudowy i modernizacji dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi polegające na profilowaniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego, nawierzchni asfaltowej i poboczy na następujących drogach gminnych :
1. Brzana -Wymysłów na długości 140mb i szerokości 3.0m
2. Jankowa -Piszczek na długości 215mb i szerokości 3.0 m
3. Berdechów-wzdłuż rzeki Biała na długości 140 mb i szerokości 3.0m
4. Siedliska-Zalesie na długości 250mb i szerokości 3,0 m
5. Stróżna-Nowa Wieś II na długości 80 mb i szerokości 3,0 m
Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych
kod CPV – 45233220 -Roboty w zakresie nawierzchni dróg

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
do 30 sierpnia 2006 r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW:
2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, że rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ.
2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn., do których załączono zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia w zakresie wykonawstwa dla osób bezpośrednio wykonujących zamówienie w specjalności: dróg
2.4 W zakresie posiadanej niezbędnego doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie nie mniej niż 5-ciu zamówień w zakresie wykonania robót podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5-cu lat.
Wykazanie zamówienia należy udokumentować referencjami (minimum 5 referencji wystawionych przez inwestora bezpośredniego).
2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkt 2.3 i 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1 oraz 2.2 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).
2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.

8) Informacja na temat wadium:
Zamwiajacy nie wymaga wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena &#8211 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Bobowa
Bobowa 57
38-350 Bobowa
Pokój nr.4 (sekretariat)

do dnia 2006-05-10 do godz. 9.30

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2006-06-09


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność