Przetarg nieograniczony na odbudowa i modernizację dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Bobowa 09/08/05
341/6/2005
Bobowa, 2005-08-08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Bobowa
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Bobowa
Bobowa 57
38-350 Bobowa
www.ug.bobowa.pl
E-mail ug@bobowa.pl
Godziny urzędowania od 7.30 do 15.30 codziennie oprócz sobót
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Bobowa pok.nr 19 w godzinach urzędowania
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: nieodpłatnie
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1.”Wykonanie odbudowy i modernizacji dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi polegające na profilowaniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego, nawierzchni asfaltowej i poboczy na następujących drogach gminnych :
1. Wilczyska-Sad na długości 400mb i szerokości 3.0m
2. Sędziszowa wzdłuż rzeki Biała na długości 250mb i szerokości 3.0 m
3. Berdechów-Zamczysko na długości 400 mb i szerokości 3.0m
4. Siedliska-Tłoki na długości 300mb i szerokości 3,0 m
5. Stróżna-Nowa Wieś na długości 500 mb i szerokości 3,0 m
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
CPV( Wspólny Słownik Zamówień) – kod 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2005 roku
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW:
2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, że rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ.
2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn., do których załączono zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia w zakresie wykonawstwa dla osób bezpośrednio wykonujących zamówienie w specjalności: dróg
2.4 W zakresie posiadania niezbędnego doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie nie mniej niż 5-ciu zamówień w zakresie wykonania robót podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5-cu lat.
Wykazanie zamówienia należy udokumentować referencjami (minimum 5 referencji wystawionych przez inwestora bezpośredniego).
2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkt 2.3 i 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1 oraz 2.2 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).
2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy nie wymaga wniesiania wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Bobowa
Bobowa 57
38-350 Bobowa
pokój nr.4 (sekretariat)
do dnia 2005-08-24 do godz. 9.30
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-09-23