Przetarg nieograniczony w ramach zadania Adaptacja typowego projektu architektoniczno- budowlanego sali gimnastycznej wraz z przewiazką przy Szkole Podstawowej w Jankowej 02/08/05

341/4/2005

Bobowa , 2005-07-29

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
Adaptacja typowego projektu architektoniczno- budowlanego sali gimnastycznej wraz z przewiazką przy Szkole Podstawowej w Jankowej

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Bobowa
Bobowa 57
38-350 Bobowa
www.ug.bobowa.pl
ug@bobowa.pl
Godziny urzędowania od 7.30 do 15.30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać codziennie oprócz sobót w godz. od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Gminy Bobowa pok.nr 19 tel.(018) 3514300 wew.37
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nieodpłatnie

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Adaptacja typowego projektu architektoniczno-budowlenego sali gimnastycznej wraz z przewiazką przy Szkole Podstawowej w Jankowej .Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy.

Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych

CPV (Wspólny Słownik Zamówień)- kod 74222100-2

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
do 30 listopada 2005 roku

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy.

2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW:

2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty co oznacza, że rozpatrywane będą oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ.

2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.

2.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. rozpatrywane będą oferty, do których załączono zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe osób bezpośrednio wykonujących zamówienie o specjalności:
– architektonicznej,
– budowlano-konstrukcyjnej,
– drogowej
– instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
– instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i teletechnicznych

2.4 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie nie mniej niż 3-ch zamówień w zakresie wykonania dokumentacji projektowej budowy, remontu lub rozbudowy obiektów o kubaturze co najmniej 1000 m3, wykonanych w ciągu ostatnich 3-ech lat.
Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami (minimum 3 referencje wystawione przez inwestora bezpośredniego).

2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkt 2.3 i 2.4, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną) natomiast punkty 2.1 oraz 2.2 indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).

2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzania stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również przez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.

8) Informacja na temat wadium:
Wadium nie będzie pobierane

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena &#8211 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Bobowa
Bobowa 57
38-350 Bobowa
Pokój nr.4 (sekretariat)

do dnia 2005-08-16 do godz. 9.30

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-09-15


k.z.

Zawartość | Menu | Dostępność